Candy CO 146 F

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Candy CO 146 F op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EyeCount4U 14-12-2010
Geschreven voor: Candy CO 146 F

Ik heb deze machine al sinds 25-11-2006 en van het weekend is hij er ineens mee opgehouden. Het viel me op dat hij ineens erg veel lawaai maakte tijdens het centrifugeren, maar ik was eigenlijk niet zeker of dat altijd zo ging. Hij staat namelijk in de schuur, dus ik heb het niet altijd in de gaten. De volgende dag deed ik een nieuw wasje in de machine en ineens hadden we kortsluiting in huis en bleek het de wasmachine te zijn. Ik ging kijken en er lag een enorme plas water voor de machine, de grijze ring/band van de machine was helemaal verwrongen, de machine stond helemaal schots en scheef, en toen we de machine naar voren haalden, bleek het contragewicht in stukken te liggen! Overal gruis en stukken beton! De lampjes van de machine waren uit, hij is er door het geschok mee opgehouden, uiteraard!

Gelukkig heb ik 5 jaar garantie gekocht en dus hoop ik dat onze machine gerepareerd wordt of dat we een nieuwe krijgen.

Ik ben erg tevreden over de machine, het laadvermogen is 7 kilo terwijl het bij de meeste machines maar 5 kilo is. De machine heeft wel van het begin af aan water gelekt. Er is in het begin (2006) ook een monteur langsgeweest en die heeft die grijze rubberen rand vervangen, maar dat heeft niet geholpen. Omdat de machine in de schuur staat en het niet zo'n ramp is als er wat water lekt, hebben we het maar zo gelaten.

En inderdaad, de lengte van de wasprogramma's wordt beïnvloed door de hoeveelheid wasmiddel. Gebruik dus niet teveel wasmiddel; dit is slecht voor je machine en je moet veel langer wachten voor dat het programma klaar is.

AnnaNB 30-04-2010
Geschreven voor: Candy CO 146 F

In het begin waste deze machine prima. En toen stond er na een jaar ineens een plas water op de grond en deed de machine niets meer, de lampjes knipperden, maar er was geen beweging meer in te krijgen. Monteur is langs geweest maar kon niets vinden. Een paar dagen later besloot het ding het toch maar weer te gaan doen, maar nu deden een aantal programmas het niet meer; alle sterke was programmas draaien nu alleen nog maar op 90 graden, wat geen fijne ontdekking was toen ik hem had ingesteld op 'koud'. De 60+voorwas doet helemaal niets meer, en ook de 'Mix&Wash' weigert dienst!
Dus nee, ik ben niet tevreden met dit apparaat.

Anna_I 28-03-2009
Geschreven voor: Candy CO 146 F

Zeer goede machine die een zeer degelijke indruk maakt. Onze was komt erg schoon uit de machine, ruikt fris en is op 1400 tpm al heel droog. Voordeel is dat de was korter in de droger kan en er dus nog eens extra energie bespaard worden.
Onder het centrifugeren staat de machine erg stil. Een aanrader.

lama 01-03-2009
Geschreven voor: Candy CO 146 F

Heb deze candy nu 8 maanden in het bezit en alleen maar vol lof.
Deze wasmachine is super wast supergoed.
Het kan natuurlijk niet toveren dus je moet heel erge vlekken natuurlijk wel even voorbehandelen met groene zeep.Dan verwijdert hij zelfs pennestrepen uit kleding.
Is zeer zuinig in gebruik dus je hebt ook niet zoveel wasmiddel nodig.
En met het centrifuceren staat ie met zijn 1400 toeren gewoon stil.

saskiajolanda 04-08-2008
Geschreven voor: Candy CO 146 F

Heel fijne en zeer goede wasmachine.Gebruik is erg makkelijk en de wasresultaten zijn fantastisch.De centrifuge is instelbaar en zeer goed.Veel verschillende wasprogramma's.
Zeer grote vulopening,het deurtje kan ook helemaal opengezet worden.Veel makkelijker vullen.

Michel Couzijn 21-07-2008
Geschreven voor: Candy CO 146 F

Vreemde ervaringen hebben sommige gebruikers, die wij absoluut niet delen. Ons bevalt de Candy GO 146 prima, al ruim een jaar. Hij staat bij ons op een houten vloer maar gaat absoluut niet 'aan de wandel' (staat op vier dunne rubberen doppen) en beweegt nauwelijks tijdens het centrifugeren. Het geluid valt ook reuze mee, de motor maakt zelfs een aangenaam geluid (vind ik) vergeleken met onze vorige Whirlpool, als een lichte turbinemotor. Ons vooroorlogse appartement met houten vloeren is onverbiddelijk voor herrie, dus ik weet waarover ik schrijf. De wasprestaties zijn normaal (we wassen standaard op 40 graden) en heel soms moet een vlekje over dat we dan met een voorbehandelmiddel inspuiten; de rest (was van drie kinderen plus twee volwassenen) komt er schoon uit,

Miriam74 02-05-2008
Geschreven voor: Candy CO 146 F

Wij hebben deze wasmachine nu enkele weken in ons bezit en we zijn er erg blij mee. Vooral de uitgestelde start is een pre. Een niet al te dure wasmachine met een hoge kwaliteit.

Evelien2007 28-11-2007
Geschreven voor: Candy CO 146 F

Deze machine hebben we nu een paar weken in bezit. De machine is mooi vormgegeven en ergonomisch verantwoord. Er kan veel was in en hij heeft erg veel mogelijkheden. In tegenstelling tot vorige schrijfster zijn de wasprogramma's van onze Candy ongeveer anderhalf uur. Wat betreft de herrie: dit hebben we een keer opgemerkt toen we de machine erg vol geladen hadden. Bij een normale belading is de machine absoluut niet lawaaierig. Wat betreft de duurzaamheid: hier kunnen we nog niet veel over zeggen aangezien we de machine pas een paar weken in huis hebben. De trommel is in ieder geval wel van staal, dit in tegenstelling tot veel andere wasmachines waarbij de trommel van kunststof is.

Marleen63 09-11-2007
Geschreven voor: Candy CO 146 F

In één woord: waardeloos!
Loopt bijna weg bij het centrifugeren, in machinekamers is het nog stiller. Programma van 3 uur is toch niet van deze tijd? Geen enkel idee hoe lang de programma's duren en kan zo nog wel even doorgaan.

Musician79 21-06-2007
Geschreven voor: Candy CO 146 F

Mooie wasmachine (design),stil en efficient. Ruime keuze qua programmas. Wij vinden het een gooie keuze, aanrader!

zianina 16-05-2007
Geschreven voor: Candy CO 146 F

Hij is erg stil ook bij centrifugeren.
Zuinig. Maar sommige wasprogramma's duren erg lang.

Esther731 11-02-2007
Geschreven voor: Candy CO 146 F

Ik heb deze machine nu een maand en ik ben 1000 % tevreden. Toen ik het voor het eerst zag dach ik dat ik toch mischien beter eerst een computer cursus kon gaan volgen maar dankzij de super makkelijk te lezen gebruiks aanwijzing kan een kind de was doen. Deze wasmachine denkt mee. Je geeft aan wat voor was je er in hebt gedaan en hij bepaalt zelf de centrifuge snelheid. Er is een mogelijkhed voor een snelle / halve was en mijn favorite is de mogelijkheid voor uit gestelde start. Dit is perfect voor mensen die gebruik maken van nacht stroom. Je kan de machine programeren voor 3 , 6 en 9 uur , dus je hoeft niet midden in de nacht je bed meer uit om van nachtstroom gebruik te maken. Qua geluid stond ik ook versteld. Je hoort hem wel maar hij is heel erg rustig en blijft stabiel staan zelfs als hij op 1400 toeren aan het centrifugeren is. Echt een top apparaat voor een goede prijs.